luni, 13 decembrie 2010

Ceva obişnuit...

Mi  s-a reproşat că la rubrica “despre mine” puteam să scriu mult mai mult decât scrisesem,aşa că în continuare voi scrie ce îmi place şi ce nu.
Pentru început pot să zic că,deşi mi-e frică de întuneric, îmi plac filmele de groază. Nu ştiu ce anume mă atrage la ele, dar când încep să le vizionez parcă nu mai pot să-mi dezlipesc ochii de pe ecran. Mai jos e o listă cu 20 de filme horror pe care le ador.
1.       The Unborn
2.       Constantine
3.       Resident Evil
4.       Credo
5.       Creep
6.       Drag me to hell
7.       Tenebre
8.       House wax
9.       Hills have eyes
10.   They wait
11.   Shutter
12.   Jennier ’s body
13.   Freddy vs. Jason
14.   After 28 weeks
15.   Ghotika
16.   The ring
17.   The exorcist
18.   Nightmare on Elm Street
19.   Friday the 13th
20.   Noaptea măcelului.

Dar dacă îmi plac , nu înseamnă că sunt o persoană retrasă,atrasă doar de întuneric şi bu-hu-hu!
Bun .... Altceva.
În cel mai special mod cu putinţă mă port frumos cu cei din jurul meu până când cineva chiar întrece măsura. Explic frumos ce şi cum mă deranjează,apoi fiecare îşi vede de drumul lui. A doua şansă nu o mai dau aşa uşor.
Mă enervează prostia omenească!! În ce constă asta... păi, pentru început,un exemplu:
Cineva : „salut! Ce faci?”, iar apoi după un „bine.tu?” să mai fii întrebat încă odată „CE MAI FACI?”. La asta aş fii putut răspunde „acelaşi căcat pe care l-am făcut şi acum o juma’ de minut. Dar nu, stau calm.
A doua explicaţie :
Se observă în viaţa de zi cu zii a unor idioţi pe care eşti mai mult decât obligat să îi suporţi şi să îi vezi în fiecare zi. Mergi ca tot omu într-o bine meritată pauză şi se trezeşte o descreierată să ţiuie cât o ţine gura în spatele tău,speriindu-te,crezând că e nenorocita de alarmă de incendiu. Dar nuuu..... E o „little girl with a BIG mouth”!!! care n-are altceva mai bun de făcut decât să iasă şi ea în evidenţă cumva.
Sau, la fel, într-o recreaţie la fel de bine meritată te trezeşti că altul mai grăbit îţi bagă un nenorocit de cot în stomac ori te calcă. Păi f*****... şi nici măcar să se întorcă,mă,un „scuze!” să scoată din gura lui.
Partea a treia: CERŞITUL!
Îţi linişteşti stomăcelul în voie cu un chips, un biscuite ceva şi numai la un momentdat te trezeşti cu câţiva pretendenţi care au fost crescuţi cu „dă-mi şi mie!” sau „şi eu vreau!”  Păi, ce naiba, fraţilor??? Ori suntem oameni normali ori nu mai suntem??
Când vreau să mă relaxez ascult muzică sau dorm. La partea cu dormitul nu am ce să vă explic, la muzică,vă sugerez câteva melodii:
1.       Santana – Put your lights on
2.       Brad Paisley – Whiskey lullaby
3.       Camuflaj feat. Anda – Doar o piesă
4.       Guess Who feat. Lora – Special
5.       Jonathan Rhzs Meyers – This time
6.       Metallica – Nothing else matters
7.       Scorpions – Send me an angel
8.       Skizzo Skillz – Pierdevară
9.       Jason Marz – Plane
10.   Skizzo Skillz – Umblu teleleu

Hobby-uri :
După cum bine-vedeţi,îmi place să despic firu-n patru şi să scriu tot ce am eu pe suflet.
 Ascult muzică tot timpul.
Mă pasioneză fotografia. Îmi place să fac poze muuuulte,dar nu să le editez. Cu cât mai naturale,cu atât mai bine. Cum se şi zice : „Mai frumos decât eşti în realitate nu ai cum să ieşi.”
Compun poezii,eseuri şi proze. Ce am publicat până acum e 2% din tot ceea ce am scris/compus până la momentul de faţă.
Lecturez mult,de aceea din ce am citit eu până acum, vă recomand „Fiul risipitor” de Radu Tudoran. Este un roman,în care, încă de la o vârstă fragedă,o fată se îndrăgosteşte de un bărbat în toată firea şi rămâne cu el până când moare, adică pe la 30 şi ceva de ani. Aşa îmi amintesc eu...
Unul dintre hobby-uri,care acum este la modă, e feisbucu (facebook). E cam ciudată denumirea,pentru că dacă stai să te gândeşti, tradus, înseamnă „faţă de carte”. În fine.... Dacă află careva de ce are denumirea asta să mă anunţe şi pe mine.
Până atunci, toate cele bune. V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu