miercuri, 8 decembrie 2010

Zi de zi

Zi de zi mă trezesc dimineaţă, exagerat de dimineaţă,5:30-6:30.
Zi de zi mă chinui să fiu gata în 30 de minute să merg cu autobuzu de fix.
Zi de zi babele se bag în faţa mea să urce în autobuz întrebându-se dupaia de ce sunt înghesuite.(prostie omenească)
Zi de zi mă rog să mai treacă o zii să vină week-end-ul.
Zi de zi îmi doresc să dorm mai mult de 4-5 ore pe noapte.
Zi de zi mă gândesc la fel de fel de prostii despre care aş mai putea să scriu.
Zi de zi adorm în bancă la primele 2 ore,deşi mă chinui să nu o fac.
Zi de zi intru pe facebook şi văd că primesc LIKE la orice de la o anumită persoană.(urââât)
Zi de zi intru pe hi5 să-mi culeg legumele. :D
Zi de zi îmi doresc să vină dracu odată vacanţa de vară!!
Zi de zi ajung la 4 acasă de la şcoală.
Zi de zi adorm după ora 1 noaptea.
Zi de zi privesc la oamenii din autobuz care se uita cu milă la mine când eu stau pe scaun şi ei nu.
Zi de zi dau nas în nas cu nişte idioţi de la şcoală.
Zi de zi dau câte 5 lei pentru necesaru de zi cu zi.
Zi de zi vreau să se gândească şi cineva la mine.
Zi de zi râd cu poftă.
Zi de zi colegele îmi cer spray-ul de corp.
Zi de zi mă gândesc la.... ceva.
Zi de zi mi-e dor de.... cineva.
Zi de zi mă joc DEMO BRICK BREAKER.(că mi-e lene să-l descarc pe tot)
Zi de zi văd pitsipoance cu funde roz in cap.(mi-e milă de ele)
Zi de zi ai dreptul să fii prost, dar am observat că unii abuzează de dreptul ăsta.(stolen)
Zi de zi mă uit la LA ink.
Zi de zi ofer, dar nu primesc nimic in schimb! (nenorociţi)
Zi de zi vreau câte ceva ce e imposibil de obţinut.
Zi de zi visez,iar asta îmi fură timpul.
Zi de zi mă chinui să fac totul să-mi fie mai bine ca ieri.
Zi de zi mă enervez degeaba.(nu chiar aşa degeaba)
Zi de zi fac tot posibilul să nu risipesc nicio secundă din viaţa mea oricât de nesemnificativă ar fi ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu