joi, 12 ianuarie 2012

Pe bune?

Un ocean plin de stele
Să-mi alunge gândurile rele.
Un luceafăr pe cer;
Mi-e tare dor de el.

Rostogolindu-se o lacrimă,
Buzelor spune "Încearcă-mă!".
De uitat nu se poate.
Doar un cuvânt de tu vei scoate....

Dar, îţi spun eu:
Te am în gând mereu,mereu...
Te visez şi când nu dorm;
Iar dimineaţa, mă trezeşti din somn.

De durere vreau să zbier,
Apoi mă uit spre cer...
Amintire, dar a fost adevărat.
Cu acest gând nu m-am împăcat...

     Şi, lăsând la o parte romantismul.... Ce dracu? Că doar nu am murit. Cred că abia acum îmi revin. De obicei nu folosesc un limbaj necorespunzător, da' ce pizda mă-sii ... ? O viaţă avem şi trebuie trăită din plin. Iar asta e pentru tot poporu care se simte descurajat, dezamăgit şi cu moralul la pământ: OPTIMISMUL face minuni! Minuni al dracului de tari. E de ajuns doar să te priveşti în oglindă şi să îţi spui: "Sunt tare!!!! Dă-le dracu pe toate. E vremea mea.". Apoi să ieşi încrezător pe uşă şi să asculţi muzică, una care te pune pe picioare.
P.S. Prima strofă e scrisă prin iulie 2010.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu