sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Tu....pe tine

     Aş vrea să te asemăn cu primăvara când totul reînvie...aşa cum tu ai reînviat ceva în mine...primăvara când totul e minunat şi orice cuprinde viaţă şi cerul este senin,are acea culoare de un albastru fermecător. Dar nu aş face asta deoarece e trecătoare şi cu timpul se pierde.
     Poate ar fi bine să te asemăn cu un ghiocel gingaş ce răsare viteaz printre zăpada rece...cu o culoare de un alb imaculat,perfect. Dar fiind doar o floare, se veştejeşte şi se duce, iar eu nu vreau să te pierd.
     Mai bine să fi un trandafir cu un roşu ce datează încă din vechi timpuri şi a fost pe entuziasmul tuturor, şi mai ales cu un parfum extraordinar care îţi ăndrumă mintea la cele mai neimaginate vise... Dar, probabil, spinii tăi nu îmi vor face bine, ba chiar mă vor răni.
     Cu un animăluţ sau un fluturaş să fi care să zboare în preajma mea şi să mă delireze cu iubirea lui, dar odată cu iarna îngheaţă. Totuşi, ştiu că dacă vei fi tu însuţi mă vei putea face fericită. Doar prin simplul fapt că eşti TU... atâta vreau. Doar pe tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu