marți, 3 ianuarie 2012

Sometimes I just can't shut the hell up

   Mi-e scârbă de rataţi, împuţiţi, imbecili, idioţi, nenorociţi,de...de...toţi libidinoşii de căcat... Iar aici nu mă refer doar la partea masculină a omenirii, ci şi de cea feminină. Niciunul nu e mai presus sau mai prejos decât celălalt.
   Vă spun sincer, mi s-a făcut SILĂ de voi! Nu meritaţi nimic! Vă urăsc! Vă rog, faceţi-mi o favoare şi dispăreţi din ochii mei....dispăreţi din raza mea de acoperire.
   Mi-am propus ca anul acesta să fiu "REA". Da! M-am convins... Eşti bun cu ei,eşti luat de prost....de fraier.
   Iar asta e doar o parte din tot ceea ce am să le transmit acestor prefăcuţi. Restul vine de la sine...şi va veni destul de curând.
   De data asta nu vă veţi mai bucura că mă vedeţi.
   Mi se face şi mai mare silă numai când vă pomenesc.... Al dracului de indivizi!!!
   Am zis-o şi pe asta. Nu m-am mai putut abţine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu